Keagungan Tuhan - D'lloyd

Isnin, 9 November 2009

Reunion Ex-student SMK Bakong SPM1991

Buat semua anak-anak ku tersayang (Student SMK Bakong SPM 1991) penghuni kelas 5A masih ingat kepada saya lagi ke? Nanti saya upload gambar kenangan kita sekelas untuk mengingati kembali siapa diri ini dan siapa diri kamu. Semuga kita dapat bertemu semula walaupun sekali. Sesiapa yang terlibat dengan mesej ini sila hubungi saya di no 0195295070 untuk saya kongsi dengan yang lain-lain bagi memudahkan kita jalankan program re-union kita di Miri suatu hari nanti.

2 ulasan:

  1. Salam kepada Cikgu kerana dengan rajinya memyediakan blog site especially untuk ex-SMK Bakong students+Teachers reunion….Tak sangka pulak cikgu ni rajin blogging….

    Anyway, saya ingin mengatakan rasa bersyukur kerana terjumpakan kembali dengan cikgu…ataupun cikgu yang terjumpakan saya…???? Itu pun rasa2xnya by accident….tak sengaja kut….

    Pasal cadangan untuk mengadakan Reunion ini....saya amtlah bersetuju 101% dengan cadangan yang begitu bernas…maklumlah….tak pernah pulak merasa buat reunion ni…he he he he.

    Tapi….ada tapinya jugak…..kerana sepengetahuan saya, kebanyakan geng2x yang dulu banyak yang jadi cikgu….so kena tunggu cuti sekolah….kalau tak pun hujung minggu. Dan ada jugak yang berkerja mengikut jadual yang tertentu (eg; outstation)

    Tapi yang sebaik2xnya ia dirancang degan teliti dan mendapat persetujuan dari semua pihak. Kalau nak buat tu, baik start planning sekarang….tengok organizer….mana2x dates yang free.

    Satu lagi cadangan, kalau ada kawan2x yang tak tahu pasal cadangan ni, boleh la bagitau sama dia orang….baru gempaq…The more the merrier! Kalau bagi contact no. Lagi baik….

    OK…semoga Berjaya

    Cheers Glenn M.J. (019-8858507)

    BalasPadam


Katakan di sini...

Hasta la siempre (Comandante Che Guevara)